Як правило, власники кімнат обмежуються стандартними текстами на своїх сайтах, які роблять їх схожими один на іншого китайцями — ввічливими, запопадливими, але при цьому чужими, відстороненими й, від того — не зрозумілими.
Ми хочемо запропонувати тут невеличкий лонгрід від авторів людською мовою, у якому спробуємо сказати те, що маємо сказати.
Хай це прозвучить банально, та наші кімнати вироблені з любов’ю. Ми не купуємо готові сценарії за франшизою з метою збити грошей на модній розвазі з мінімумом витрат, для нас це не стільки бізнес, скільки захоплення. Boutique business, якщо хочете.
Ми розроблюємо квести ось вже майже 10 років й робили багато помилок раніше, щоб не робити їх зараз. Щоб розуміти, чому «залізна» логіка авторів так часто викликає подив, нерозуміння й розчарування. В наших сценаріях завжди є натяки, що допомагають йти вірним шляхом, товариші.
Ми вважаємо, що квест — задоволення інтелектуальне, перш за все, й намагаємось не зсувати цей акцент на догоду шоу- та вау-. Звісно, ми знаємо міру й не очікуємо у відвідувачів енциклопедичних знань, але й зараховувати «кімнати страху» або фрік-шоу до квесту не хочемо. Не бійтесь думати, доза дофаміну від розв’язання загадки — найсолодкіша цукерка, подарована нам еволюцією.
Ми турбуємось про стиль. Про деталі. Не заощаджуємо на реквізиті. Якщо нам здається, що ось ця штучка з Індонезії пасуватиме якнайкраще, ми чекаємо її два місяці голубиною поштою, тому що іншої пошти в Індонезії немає.
Ще ми намагаємось відрізнятися. Не лише тематично, ні, хоча й тематикою теж, нікому не цікавий черговий ядерний бункер. Але більше підходом, ідеями, оригінальними загадками, які є лише в нас. Ми розмірковуємо над ними кожен день. Постійно дороблюємо логіку й механізми. Бути в тренді простіше, але мейнстрім не запам’ятовується.
Ось, загалом, і все. Приходьте. Будемо раді. Сподіваємося, й ви теж.